Witajcie w piątek!!!!! święta tuż, tuż …

Jestem ciekawa czy macie już zrobione pisanki i jak wam wyszły???Ale na początek dnia proponuję gimnastykę:

https://www.youtube.com/watch?v=RsKRBBhgrYQ

Dziś zapraszam wszystkich na Wielkanocną przygodę –karta pracy cz 3str. 81

Celem dzisiejszego zabawy jest rozwijanie myślenia przyczynowo- skutkowego oraz zapoznanie z nazwą nowego miesiąca. Zaczynamy!!

!ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA FILMIKU, A RODZICA O POMOC W CZYTANIU

https://www.youtube.com/watch?v=-vS8QYsdefQ

FILMIK ZAWIERAŁ SPORO TROŚCI. TERAZ SPRAWDZIMY , CO ZAPAMIĘTALIŚMY:

-kiedy przygotowujemy koszyczek?

-gdzie z nim idziemy?

- co symbolizują produkty z koszyczka?

Zapraszam do otwarcia książek str. 81- przyjrzyj się obrazkom , opowiedz , co się na nich dzieje oraz spróbuj wskazać kolejno , który powinien być pierwszy, drugi ,……….(można ponumerować).

Zastanów się, co tu nie pasuje?

Nadaj tytuł tej historyjce . A może masz pomysł na swoją historyjkę????

Wczoraj słuchaliście piosenkę pt. ,,Pisanki, pisanki” więc dziś spróbujmy ją zaśpiewać: https://www.youtube.com/watch?v=OTPObfVuHCY

Czy wiesz jaki rozpoczął się miesiąc? A jaki miesiąc się skończył??

Posłuchaj wiersza A. Nosalskiego PT. ,,O dwunastu braciach”

Kwiecień nie czeka bardzo się śpieszy,

aby na drzewach listki rozwiesić.

Pierwsze warzywa zasiać w ogrodzie,

po czym z uśmiechem od nas odchodzi.

  • JAKIM MIESIĄCU JEST MOWA?

  • DLACZEGO KWIECIEŃ SIĘ SPIESZY?

  • KIEDY OD NAS ODCHODZI?

  • JAK MYŚLISZ DLACZEGO MIESIĄC MA TAKĄ NAZWĘ?

A ZNASZ PRZYSŁOWIE :

Kwiecień – plecień, bo przeplata trochę zimy , trochę lata.

Spróbuj zaśpiewać przysłowie z rodzicami na jakąś melodię .oraz włącz się do prac porządkowych w domu.

A ja już się z Wami żegnam życząc :

zdrowych, pogodnych i smacznych świąt Wielkanocnych!!!!!!