Witajcie w piątek!!!!! święta tuż, tuż …
Jestem ciekawa czy macie już zrobione pisanki i jak wam wyszły???Ale na początek dnia proponuję gimnastykę:
https://www.youtube.com/watch?v=RsKRBBhgrYQ
Dziś zapraszam wszystkich na Wielkanocną przygodę –karta pracy cz 3str. 81
Celem dzisiejszego zabawy jest rozwijanie myślenia przyczynowo- skutkowego oraz zapoznanie z nazwą nowego miesiąca. Zaczynamy!!
!ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA FILMIKU, A RODZICA O POMOC W CZYTANIU
https://www.youtube.com/watch?v=-vS8QYsdefQ
FILMIK ZAWIERAŁ SPORO TROŚCI. TERAZ SPRAWDZIMY , CO ZAPAMIĘTALIŚMY:
-kiedy przygotowujemy koszyczek?
-gdzie z nim idziemy?
- co symbolizują produkty z koszyczka?
Zapraszam do otwarcia książek str. 81- przyjrzyj się obrazkom , opowiedz , co się na nich dzieje oraz spróbuj wskazać kolejno , który powinien być pierwszy, drugi ,……….(można ponumerować).
Zastanów się, co tu nie pasuje?
Nadaj tytuł tej historyjce . A może masz pomysł na swoją historyjkę????
Wczoraj słuchaliście piosenkę pt. ,,Pisanki, pisanki” więc dziś spróbujmy ją zaśpiewać: https://www.youtube.com/watch?v=OTPObfVuHCY
Czy wiesz jaki rozpoczął się miesiąc? A jaki miesiąc się skończył??
Posłuchaj wiersza A. Nosalskiego PT. ,,O dwunastu braciach”
Kwiecień nie czeka bardzo się śpieszy,
aby na drzewach listki rozwiesić.
Pierwsze warzywa zasiać w ogrodzie,
po czym z uśmiechem od nas odchodzi.
-
JAKIM MIESIĄCU JEST MOWA?
-
DLACZEGO KWIECIEŃ SIĘ SPIESZY?
-
KIEDY OD NAS ODCHODZI?
-
JAK MYŚLISZ DLACZEGO MIESIĄC MA TAKĄ NAZWĘ?
A ZNASZ PRZYSŁOWIE :
Kwiecień – plecień, bo przeplata trochę zimy , trochę lata.
Spróbuj zaśpiewać przysłowie z rodzicami na jakąś melodię .oraz włącz się do prac porządkowych w domu.
A ja już się z Wami żegnam życząc :
zdrowych, pogodnych i smacznych świąt Wielkanocnych!!!!!!