WITAJCIE!
Do dzisiejszej zabawy przygotujcie, proszę, farby plakatowe, pędzel, kubek z wodą do malowania i białą kartkę
Wczoraj poznaliśmy zwierzęta z wiejskiego podwórka. Poznaliśmy dorosłe zwierzątka i ich dzieci oraz wydawane przez nie głosy. Dzisiaj dowiemy się, jakie korzyści czerpiemy z hodowli zwierząt. Zapraszam na film:
https://www.youtube.com/watch?v=CpcmvJTO5G4
Teraz podzielimy sobie nazwy niektórych zwierząt na sylaby (pamiętajcie o klaskaniu w dłonie):
krowa - kro-wa
koń - koń
świnia - świ-nia
baran - ba-ran
kaczuszka - ka-czu-szka
gąska - gą-ska
osiołek - o-sio-łek
Zatańczmy teraz kaczuchy:
https://www.youtube.com/watch?v=zW1_ANe0l94
Rozruszaliśmy się troszkę, to mam propozycję namalowania kury z małymi kurczakami: pomarańczową (żółtą lub brązową) farbą pomaluj jedną dłoń i odbij ją na kartce (UMYJ RĄCZKI), następnie namaluj kilka małych, żółtych kurczaczków na wiejskim podwórku z trawką, kwiatkami, może słonko ...?
Po zakończeniu pracy zapraszam do wspólnego śpiewania i tańca z dziadkiem, który miał farmę ze zwierzątkami. Życzę miłej zabawy:
https://www.youtube.com/watch?v=30nw6AtuGiQ