GRUPA 4 – l „STOKROTKI”
-
Urządzenia techniczne – rozmowa w oparciu o ilustracje, rozpoznawanie i nazywanie urządzeń wykorzystywanych w pracach domowych. Określanie przeznaczenia, omówienie zasad bezpieczeństwa dotyczących obsługi.
-
Słuchanie wiersza D. Gellner pt. „Żelazko”
-
Poznajemy komputer – oglądanie zestawu komputerowego: monitor, myszka, głośnik
-
Urządzenia dawniej i dziś. Omówienie sposobu radzenia sobie z codziennymi pracami domowymi dawniej i dziś.
-
Ćwiczenia matematyczne: „para – nie para” Wskazywanie i nazywanie części ciała występujących podwójnie.
6.Zabawy przy muzyce – reagowanie ruchem na dźwięki ciche i głośne
7.Nauka piosenki pt. „Choinka zielona”
8.Prace plastyczne: ozdabianie lampy elementami z plasteliny, malowanie urządzeń technicznych gąbką moczoną w farbie.
9. Ćwiczenia logorytmiczne, oddechowe i ortofoniczne. Usprawnianie narządów mowy.
![stttt1jpg [400x300] stttt1jpg [400x300]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/609/cms/szablony/81817/zdjecia/stttt1.jpg)
![sttt2jpg [400x300] sttt2jpg [400x300]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/609/cms/szablony/81817/zdjecia/sttt2.jpg)
![stt3jpg [400x300] stt3jpg [400x300]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/609/cms/szablony/81817/zdjecia/stt3.jpg)
![ss88jpg [250x334] ss88jpg [250x334]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/609/cms/szablony/81817/zdjecia/ss88.jpg)
![ss99jpg [224x300] ss99jpg [224x300]](https://cms-v1-files.superszkolna.pl/sites/609/cms/szablony/81817/zdjecia/ss99.jpg)