Dziś proponuję zabawę z przeciwieństwami.

Aby zapoznać się ze słówkami załączam piosenkę w linku.

Po jej przesłuchaniu trzeba określić, które dwa przeciwstawne słówka

będą używane np. tall – short. Rodzic wypowiada słowo, a dziecko próbuje

je pokazać, może też wskazać odpowiednią zabawkę np.

do tall może być to zabawka żyrafa lub wąż.

W zależności od przyswajania słów, można w jednej rundzie wprowadzić nie dwa,

a na przykład cztery słowa.


https://www.youtube.com/watch?v=oootVj4H0J4

 

W poniższym linku znajduje się piosenka, w której użyta jest jedna

para przeciwstawnych słów: fast-slow.

Potwory z piosenki wykonują różne czynności szybko lub wolno.

Zachęcam do zapoznania się z piosenką i zawartymi w niej słowami,

a następnie do naśladowania.


https://www.youtube.com/watch?v=VAeB61-Kd8k